[vmchecker-dev] let's share our objectives

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Jul 4 23:40:19 EEST 2009

On Sat, 2009-07-04 at 23:30 +0300, Claudiu-Dan Gheorghe wrote:
<snip>
> Mdeah, buna asta cu somerul... M-ai facut scrum (vezi [0]), ce pot sa zic...

Cool it guys. Nu pot sa cred ca eu sunt ala care incearca sa domoleasca
situatia :-) Ideea lui Alexandru de aplicare a tehnicii scrum mi se pare
destul de buna si sunt sigur ca toti mebrii proiectului pot contribui
constructiv, indiferent de cat de inginiri/viitori ingineri/non-ingineri
sunt.