[vmchecker-dev] let's share our objectives

Alexandru Moșoi brtzsnr at gmail.com
Sat Jul 4 22:46:46 EEST 2009

Dragă viitor șomer Claudiu,

2009/7/4 Claudiu-Dan Gheorghe <claudiugh at gmail.com>:
> On Wed, Jul 1, 2009 at 6:56 PM, Alexandru Moșoi<brtzsnr at gmail.com> wrote:

> Domnule inginer Mosoi,
La dispoziția dumneavoastră!

> eu nu am inteles exact ce trebuie sa fac.
> Trebuie sa adaug taskurile pe care vreau sa le realizez?

Da. Vreau să aplicăm modelul de dezvolare scrum (vezi [0]) care e
folosit cu succes la câteva multinaționale. Scopul la [1] este să ne
stabilim niște obiective la început de săptămână, iar la finalul ei să
ne evaluăm rezultate și să stabilim alte noi obiective. Evident, eu nu
pot decât să vă ajut, nici decum să decid eu ce vreți să faceți.
Împreună vom decide direcția de dezvoltare și cum va funcționa/arăta
vmchecker la sfârșitul lunii.

> Tu ar trebui sa stii cam tot ce este de facut la vmchecker, nu vad de
> ce ar trebui sa le scriu si eu, si Lucian, si toti...
Dintre toți tu ar trebui să știi cel mai bine ce înseamnă să decidă
cineva pentru tine ce trebuie să faci in cadrul unui proiect cum ar
fi... lucrarea de licență ;).

Te-am pupat și spor la treabă!

[0] http://en.wikipedia.org/wiki/Scrum_(development)
[1] http://wiki.github.com/vmchecker/vmchecker/rosedu-soc-2009-objectives