[vmchecker-dev] [code review] vmexecutor

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Wed Sep 17 11:59:53 EEST 2008

1. În Makefile folosești biblioteca `libfl`
LDLIBS = -ldl -lvix -lstdc++ -lfl
Eu nu am așa ceva instalat pe sistem. Am scos dependința asta și
vmexecutorul poate fi compilat/linkeditat. Poți să spui pentru ce ai
avut nevoie de `libfl` sau dacă în stadiul curent (fără "-lfl" ție îți
merge)?

2. Am adăugat "-Weffc++" -- acum aruncă ceva mai multe warninguri.
Should be addressed.

3. install_local_tests() definită dar nefolisită. Do you really need
it - sau crezi că va fi nevoie de ea vreodată?

4. Linii prea lungi.

5. Funcții prea mari -

6. Am mai adăugat niște "static"-uri (să dea mai warning dacă ai
funcții nefolosite).

7. Care-i faza cu close_vm() - de ce e comentată toată?

--
Lucian