[vmchecker-dev] Code review pentru interfata de upload din AJAX

Alexandru Moşoi brtzsnr at gmail.com
Wed Sep 17 02:30:36 EEST 2008

2008/9/17 Stefan Bucur <stefan.bucur at gmail.com>

> Ah, just to make sure: nu vreau insinuez ca te-ai identifica cu vreuna
> din cauzele ilustrate in articol (programmers don't want to expose
> their code, etc.), ci ma refer la efect: the "code bomb" ;) Dar in
> orice caz, articolul mi s-a parut foarte misto, si cred ca fiecare
> dintre noi s-a regasit la un mom. dat intr-o anumita masura intr-unul
> din cazurile prezentate acolo :)

la mine n-a fost nici una din chestiile alea. eu am trimis codul la
review si la 500 si la 1000 si la 2000 si la 3000 de linii. doar ca
primul reviewer a zis ca e bine (defapt m-a pus sa-i explic niste
constructii din stl), iar al doilea nu s-a uitat... pana in ziua cand
mi-a aruncat bomboana cu variabila privata.

--
Alexandru Moşoi