[vmchecker-dev] [code review] vmexecutor

Szekeres Adriana aaa_sz at yahoo.com
Wed Sep 17 12:20:56 EEST 2008

--- On Wed, 9/17/08, Lucian Adrian Grijincu <lucian.grijincu at gmail.com> wrote:

> From: Lucian Adrian Grijincu <lucian.grijincu at gmail.com>
> Subject: [vmchecker-dev] [code review] vmexecutor
> To: vmchecker-dev at lists.rosedu.org
> Date: Wednesday, September 17, 2008, 11:59 AM
> 1. În Makefile folosești biblioteca `libfl`
> LDLIBS = -ldl -lvix -lstdc++ -lfl
> Eu nu am așa ceva instalat pe sistem. Am scos dependința
> asta și
> vmexecutorul poate fi compilat/linkeditat. Poți să spui
> pentru ce ai
> avut nevoie de `libfl` sau dacă în stadiul curent (fără
> [...]

am uitat sa o scot. cred ca a folosit-o Razvan pentru parserul scris de el in flex.

> 2. Am adăugat "-Weffc++" -- acum aruncă ceva
> mai multe warninguri.
> Should be addressed.

ok. O sa ma uit.

> 3. install_local_tests() definită dar nefolisită. Do you
> really need
> it - sau crezi că va fi nevoie de ea vreodată?

vezi tema5 pso. am scris ceva si in documentatie. O sa fie folosita/ rescrisa.

> 4. Linii prea lungi.

:D Mi s-a mai spus, o sa incerc sa modific

> 5. Funcții prea mari -

n-am ce face. VIX API.

> 6. Am mai adăugat niște "static"-uri (să dea
> mai warning dacă ai
> funcții nefolosite).

ok.

> 7. Care-i faza cu close_vm() - de ce e comentată toată?

pentru testare. sa vad dc. a copiat fisierele pe masina virtuala. o sa fie decomentata.

> --
> Lucian

10x.