[vmchecker-dev] Status Commander

Alexandru Moşoi brtzsnr at gmail.com
Thu Sep 11 23:42:16 EEST 2008

2008/9/8 Szekeres Adriana <aaa_sz at yahoo.com>:
> Ceau,
>
> Commanderul este aproape gata. Am nevoie de un code review.

implementare:
- pentru stergere exista unlink . nu mai apela rm -rf
- in unele locuri ai exit(0). daca am inteles eu bine implementarea,
acel exit(0) nu mai sterge niste fisiere.
- replace spaces() -> nu exista ceva in stl care sa faca acelasi lucru?

chestii de coding style:
- spatii inainte si dupa operatori ( a = b nu a=b, a + b nu a+b)
- temp+"scp "+jobs_path+"/"+RUN_OUTPUT_FILE+ " "+ username+"@"+
ip+":"+"\""+ vmchecker_root+ "/"+ "checked"+"/"+ job_id+
"/"+user_id+"/" +upload_s+ "/"+  RUN_OUTPUT_FILE+"\"" -> poti sa o
faci intr-o functie. mult mai lizibil
- scurteaza liniile... la mine unele din liniile tale sunt scrise pe
doua randuri :). uite. ca guideline: nu depasi 79 caractere pe linie.
- fara using namespace std;
foloseste using std::cout; using std::ifstream; etc
- lina 152: if ( (spatiu intre if si paranteza)
- liniile 204-218: idem
- (temp+":VMPath").c_str() ?? ":VMPath" nu e mult mai lizibil?
- (char*)"Cannot get tests.zip from Upload System" -> fara (char *).

> [...]
>              /scripts (aici voi pune scripturile de build si run de forma vmname_run.sh; vmname_build.sh)
>              /Curs1
>              /Curs2
>
> Acuma de ex pentru Curs1:
>
> /Curs1/unchecked/hw1.ini
>                /hw2.ini
>
>      /tests/tema1+vm_name.zip (sau doar temaid.zip, ma rog)
>            /tema2+vm_name.zip
>
>      /checked/temaid/nume/upload_t1/
>                          /upload_t2/
>
>      /back/
>
> Oricum, cand va uitati peste Commander va rog sa verificati caile bine.

Alexandru Moşoi