[vmchecker-dev] Status Commander

Szekeres Adriana aaa_sz at yahoo.com
Fri Sep 12 12:35:30 EEST 2008

--- On Thu, 9/11/08, Alexandru Moşoi <brtzsnr at gmail.com> wrote:

> From: Alexandru Moşoi <brtzsnr at gmail.com>
> Subject: Re: [vmchecker-dev] Status Commander
> To: vmchecker-dev at lists.rosedu.org
> Date: Thursday, September 11, 2008, 11:42 PM

> review.
>
> implementare:
> - pentru stergere exista unlink . nu mai apela rm -rf

pai din cate stiu eu unlink sterge un fisier. Eu pot avea si director in folderul respectiv

> - in unele locuri ai exit(0). daca am inteles eu bine
> implementarea,
> acel exit(0) nu mai sterge niste fisiere.

am rezolvat. :D

> - replace spaces() -> nu exista ceva in stl care sa faca
> acelasi lucru?

am gasit doar functia replace care inlocuieste doar un char cu alt char

> chestii de coding style:
> - spatii inainte si dupa operatori ( a = b nu a=b, a + b nu
> a+b)
> - temp+"scp
> "+jobs_path+"/"+RUN_OUTPUT_FILE+ "
> "+ username+"@"+
> ip+":"+"\""+ vmchecker_root+
> "/"+ "checked"+"/"+ job_id+
> "/"+user_id+"/" +upload_s+
> "/"+  RUN_OUTPUT_FILE+"\""
> -> poti sa o
> faci intr-o functie. mult mai lizibil

am facut o functie. daca poti sa te mai uiti o data sa-mi spui dc. e bine.

> - scurteaza liniile... la mine unele din liniile tale sunt
> scrise pe
> doua randuri :). uite. ca guideline: nu depasi 79 caractere
> pe linie.

am rezolvat

> - fara using namespace std;
> foloseste using std::cout; using std::ifstream; etc

ok

> - lina 152: if ( (spatiu intre if si paranteza)
> - liniile 204-218: idem

mi s-a deplasat sursa, nu mai stiu care sunt liniile alea :D. ce am gasit am modificat

> - (temp+":VMPath").c_str() ?? ":VMPath"
> nu e mult mai lizibil?

temp=vm_name;
(temp+":VMPath").c_str()

> - (char*)"Cannot get tests.zip from Upload
> System" -> fara (char *).

aici imi dadea un warning pe sistemul de testare care la mine pe calc nu da, o sa-l compilez si acolo.

10x pentru review. Am modificat cat am putut. Inca nu l-am testat in versiunea asta (sper ca am dat copy-paste bine). Mai am de lucru la executor si o sa-l testez apoi.

Apropo, maine ne intalnim pentru testat ?

Adriana