[vmchecker-dev] Status Commander

Szekeres Adriana aaa_sz at yahoo.com
Mon Sep 8 22:21:30 EEST 2008

Ceau,

De maine pana vineri o sa lipsesc. In weekend o sa fiu in Bucuresti. In general este gata Commanderul (mai trebuie doar specificate niste cai.). Eu le-am testat pe amandoua pe sistemul de testare.( pt. testare se ruleaza scriptul apelare.sh din folderul Commander- si i se aduce un executabil vm_executor in dir curent - tb setata calea bin-ului). Dar mai tb lucrat la Executor. Mai este optiunea de km. Mai este si optiunea de a instala testele local(vezi tema 5 pso sau alte teme care necesita comunicare intre 2 sisteme). (fara astea deocamdata merge bine) Deci, ramane ca fiecare curs sa vina cu scriptul sau de build si run (pentru fiecare masina virtuala pe care o foloseste). In cazul cu optiunea local dezarhivez tests.zip si local si o sa apelez build.sh dandu-i niste parametri: local|remote (daca scriptul e rulat pe masina locala sau pe vm) ip_local ip_vm temaid (si ce mai e nevoie. de ex, pentru tema x cursul y poate trebuie sa o bilduiasca altfel,
 etc.).  Si cred ca cu parametri astia se descurca fiecare curs sa specifice cum se vor build & run testele. Daca mai credeti ca mai sunt necesari alti parametri.. Pentru km... ar trebui sa mi se specifice daca e cu netconsole sau dbgview... (?)

Pentru comunicarea Commander Executor folosesc directorul vmchecker_root/executor_jobs. Aici va pune comanderul arhivele pe care le ia de pe Upload System. Si in vmchecker_root/executor_scripts se gasesc scripturile build.sh si run.sh

Adriana