[vmchecker-dev] design tabel rezultate

Alexandru Moşoi brtzsnr at gmail.com
Mon Oct 20 00:56:47 EEST 2008

superb :).

noi am plecat cu ideea ca nu avem nevoie de interfata grafica :), dar
pana la urma s-a dovedit ca afisarea notelor si incarcarea temelor pe
site nu a fost floare la ureche. nu-mi amintesc, dc nu am facut
view_grades direct in php? stiu ca am discutat asta la un moment dat,
dar nu-mi amintesc dc am ales pythonul.

În data de 19 octombrie 2008 22:55, Claudiu-Dan Gheorghe
<claudiugh at gmail.com> a scris:

Alexandru Moşoi