[vmchecker-dev] design tabel rezultate

Claudiu-Dan Gheorghe claudiugh at gmail.com
Sun Oct 19 22:55:32 EEST 2008

Salut,

Pentru a afisa tabelul cu rezultatele intr-un format mai placut, este
necesara doar linkarea unui fisier CSS in continutul paginii, printr-un tag
de forma:
<link rel="stylesheet" href="vmchecker.css" type="text/css" media="screen,
projection" />
Tagul poate fi adaugat oriunde in continutul paginii, preferabil in <head>
... </head>.
Am atasat si un fisier CSS care poate fi folosit. Daca fisierul CSS nu este
in acelasi path cu pagina, trebuie modificata calea (relativa /absoluta) ce
este data prin atributul href.
Am dat commit si la view_grades.py[1] pentru ca sa pot sa dau culori
alternative liniilor tabelului.

Stiu ca nu e un issue faptul ca nu arata prea bine tabelul, dar am zis ca nu
strica putin estetica :p
Daca nu va place forma tabelului data de mine in fisierul atasat, lansati-va
preferinte si il mai modificam.

O seara placuta,

[1] http://dev.rosedu.org/trac/vmchecker/browser/trunk/bin/view_grades.py
--
Gheorghe Claudiu-Dan
Student la Facultatea de Automatica si Calculatoare, UPB