[vmchecker-dev] design tabel rezultate

Claudiu-Dan Gheorghe claudiugh at gmail.com
Mon Oct 20 10:57:22 EEST 2008

2008/10/20 Alexandru Moşoi <brtzsnr at gmail.com>

> superb :).
>
> noi am plecat cu ideea ca nu avem nevoie de interfata grafica :), dar
> pana la urma s-a dovedit ca afisarea notelor si incarcarea temelor pe
> site nu a fost floare la ureche. nu-mi amintesc, dc nu am facut
> view_grades direct in php?
PHP-ul nu are suport standard pentru SQLite3, si de aceea scriptul e
scris in Python.
Cel care a facut integrarea, adica Lucian banuiesc, ar trebui sa stie
cum e apelat scriptul view_grades.py, dar asta nu e foarte important.
Modificarile ce trebuiesc facute pe server sunt:
* sa apara in pagina tagul
<link rel="stylesheet" href="vmchecker.css" type="text/css"
media="screen, projection"/>

* trebuie uploadat vmchecker.css atasat de mine in mailul anterior. Ar
trebui sa dau si commit la el, dar nu stiu unde; sau sa il pun in
partea de documentatie?

* update de pe svn la view_grades.py

tel: +40 726 758 198