[vmchecker-dev] Status so far

Szekeres Adriana aaa_sz at yahoo.com
Sat Jul 19 20:10:50 EEST 2008

Ceau,

 Razvan, multumesc pentru modificari. :)

 Vreau sa te intreb daca exista momentan vreun script care rezolva problema cu comunicarea pe 2 masini. Sa stiu exact cam ce trebuie facut, unde trebuie sincronizare, etc. O sa ma uit si pe tema 5 de la PSO.

 In legatura cu deadline, pot sa presupun ca il primesc ca parametru, impreuna cu tipul de vm? Cat despre numararea testelor picate, tot cred ca ar trebui ceva integrat in scriptul care ruleaza testele, si nu parsare de fisier caci nu este prea sigur... Trebuie sa ma mai gandesc la problema asta.

 10x,

 Adriana