[vmchecker-dev] Status so far

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Jul 19 20:48:10 EEST 2008

On Sat, 2008-07-19 at 10:10 -0700, Szekeres Adriana wrote:
> Ceau,
>
>  Razvan, multumesc pentru modificari. :)
>
>  Vreau sa te intreb daca exista momentan vreun script care rezolva
> problema cu comunicarea pe 2 masini. Sa stiu exact cam ce trebuie
> facut, unde trebuie sincronizare, etc. O sa ma uit si pe tema 5 de la
> PSO.

Uita-te in trunk/sc/pso_checker.sh liniile 217-222.

Pentru exemplu de _local_checker.sh uita-te in testele temei 5 de
PSO[1].

>  In legatura cu deadline, pot sa presupun ca il primesc ca parametru,
> impreuna cu tipul de vm?

Da, de ce nu? Tu stabilesti interfata checker-ului. Modulul care il
apeleaza va trebui sa se conformeze. Si transmiterea ca argument mi se
pare o decizie buna de proiectare a interfetei.

> Cat despre numararea testelor picate, tot cred ca ar trebui ceva
> integrat in scriptul care ruleaza testele, si nu parsare de fisier
> caci nu este prea sigur... Trebuie sa ma mai gandesc la problema
> asta.

Da. Destul de probabil scriptul de testare asociat temei va fi cel care
va afisa undeva numarul de teste picate si numarul de teste trecute. Fie
la sfarsitul testarii, fie intr-un fisier separat. Cum crezi tu. Decide
tu care ti s-ar parea cea mai buna metoda in care scriptul de testare a
temei iti va comunica numarul de teste picate, numarul de teste trecute
pentru ca apoi sa calculezi nota.

Razvan

[1] http://cs.pub.ro/~pso/index.php?section=Teme&file=05.%20Stateful%20firewall