[vmchecker-dev] upload

Claudiu Gheorghe claudiugh at gmail.com
Wed Jul 9 14:01:08 EEST 2008

2008/6/30 Alexandru Mosoi <brtzsnr at gmail.com

>* una din facilitatile pe care va trebui (putem) sa le oferim va fi
*>* uploadul temelor. momentan uploadul se face pe site direct. as zice ca
*>* putem sa avem un SCM in spate gen git sau svn. (sunt niste probleme de

*>* securitate de care va trebui sa avem grija, dar se rezolva).
*
+1 așa i-am și învăța cum se lucrează cu chestiile astea, că oricum la
obiecte ca IP nu învață chestii de-astea.
mai mult, dacă își bușesc tema pe ultima sută de metri, au un backup

pe care îl pot indica asistentului.
și cea mai tare fază: îi prindem la copiere de teme, dacă nu au
commituri intermediare.

--
Lucian

Subscriu si eu la folosirea unui sistem de versionare pentru stocarea
temelor.
Mai ales daca se ajunge la o testare distribuita, e aiurea sa plimbi arhiva
de pe o statie pe alta; asa trimiti doar rootul pentru tema, si ulterior
face checkout.

In Perl stiu sigur ca sunt module pentru CVS si SVN, deci nu ar fi mare
lucru sa il scriptam.

--
Claudiu