[vmchecker-dev] vmchecker kick-off

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Jul 9 00:34:28 EEST 2008

Salut!

In urma intalnirii de azi[1] am pus la punct planul de atac[2] pentru
vmchecker.

Responsabilii de task vor trebui sa foloseasca pagina asociata din wiki
pentru a documenta evolutia si planul acelui task.

In plus fata de planurile de wiki prezente mai jos am actualizat
repository-ul svn (trunk) cu diversele scripturi deja existente in
versiunea curenta de checker. Am creat de asemenea directoare pentru
fiecare task. Sincronizati-va folosind 'svn update'.

Dupa cum am precizat la fiecare intalnire rog ca fiecare membru al
echipei sa-si creeze un director in branches/ unde sa lucreze. Cand
exista o faza relativ functionala a task-ului acesta poate fi mutat in
trunk/. Pentru cei care nu au lucrat (prea mult) cu SVN, puteti consulta
pagini wiki asociata proiectului de Documentatie[3].

Dezvoltarea vmchecker se va realiza in mare parte distribuit (adica
fiecare de la locul lui). Vor exista si intalniri (probabil saptamanale)
pentru a discuta face2face evolutia acestuia. Mecanismele de baza pentru
colaborare sunt:
* wiki-ul Trac[4]
* lista de discutii[5]
* repository-ul subversion[6]

Pentru documentatie despre Trac folositi link-ul 'Help/Guide' din
dreapta oricarei pagini wiki.

Ideal ar fi sa folosim si facilitea de Roadmap a Trac. Rugamintea mea
este ca, dupa o intalnire in care stabilim deadline-uri, un membru al
proiectului (da, voluntariat) sa completeze in link-ul de Roadmap[7]
informatia utila.

Razvan

[1] http://dev.rosedu.org/trac/vmchecker/wiki/%C3%8Ent%C3%A2lniri
[2] http://dev.rosedu.org/trac/vmchecker/wiki/WikiStart#Componenteleproiectului