[vmchecker-dev] Evaluare vmchecker

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri Aug 29 11:45:02 EEST 2008

On Fri, 2008-08-29 at 03:48 +0300, Lucian Adrian Grijincu wrote:
> Cât am lucrat la Avira în fiecare săptămână trebuia să dau un raport
> (pe un site intern la care avea acces oricine) cu ce am făcut
> săptămâna respectivă. Din câte cred nu era ceva care să determine dacă
> frecăm menta sau nu, ci dădea altor oameni din firmă posibilitatea de
> a vedea cum decurge fiecare proiect.

Din punctul meu de vedere, the last thing we need este ceva de genul
"big brother is watching". In opinia mea, proiectele pe care le
intrerpindem trebuie sa fie cu participare si contributie benevola - nu
trebuie sa stea cineva la capul tau sa-ti zica ce sa faci si ce sa nu.
Anul trecut CSpay si WoUSO au mers foarte bine exact din acest motiv.

Abordarea noastra a fost gresita pentru ca am considerat ca putem scala
usor sistemul, dar nu a mers asa bine. Am implicat foarte multe
persoane, o buna parte dintre care nu au prioritizat lucrul ca acest
proiect. Spre deosebire la ceea ce s-a intamplat la CSpay si WoUSO.

De asemenea s-a pierdut focusul in coordonarea mai multor proiecte.

One thing over the other, problema majora de care trebuie sa avem grija
este scalabilitatea. Daca ne gandim sa scalam trebuie adaptat si
contextul de lucru (evaluare, training, deadline-uri etc.)

Inca o data insist pe faptul ca, din punctul meu de vedere, proiectele
sunt proiecte la care participarea este benevola si la care se lucreaza
din placere. Proiectul care s-a apropiat cel mai bine de aceasta
abordare a fost hammerfall, datorita implicarii full-time a lui Andrei
Buhaiu. Asa percep eu lucrurile intr-o astfel de comunitate. Poate
cand/daca va exista o tenta financiara/business in proiectele noastre
lucrurile se vor schimba.  Momentan, insa, nu cred ca este cazul.