[vmchecker-dev] Evaluare vmchecker

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Fri Aug 29 13:58:21 EEST 2008

2008/8/29 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:
> Din punctul meu de vedere, the last thing we need este ceva de genul
> "big brother is watching". In opinia mea, proiectele pe care le
> intrerpindem trebuie sa fie cu participare si contributie benevola - nu
> trebuie sa stea cineva la capul tau sa-ti zica ce sa faci si ce sa nu.

Anul trecut când am lucrat cu Tavi și Ștefania nu m-am simțit ca-n
1984 (sper că nici Ștefania). Dădeam niște rapoarte în care spuneam ce
probleme am întâlnit și cam ce-am făcut. Chestia asta oferă o idee
tuturor membrilor și unor eventuali outsideri despre starea
proiectului.

Nu zic că ar trebui enforced ceva de genul: la fiecare 15 linii scrise
trebuie să trimiți un mail, la fiecare 2 ore de codare alt mail, etc.,
ci atunci când consideri că ai ajuns la un milestone sau ai făcut
destul cât să merite menționat, trimiți un email. Alții din proiect se
pot uita peste codul tău atunci și pot vedea ce prostii ai făcut
pe-acolo, te pot ajuta, sau măcar se informează de statusul
proectului.

De asta am și trimis eu emailul care a pornit reproiectarea
vmchecker-ului ... că n-am mai auzit nici un zumzet pe-aici, nu știam
cine ce mai face, etc.

--
Lucian