[vmchecker-dev] Evaluare vmchecker

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Fri Aug 29 03:48:34 EEST 2008

2008/8/28 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:
> * absenta unui feedback periodic (once a week) despre evolutia
> proiectului catre diversii membri implicati
Cât am lucrat la Avira în fiecare săptămână trebuia să dau un raport
(pe un site intern la care avea acces oricine) cu ce am făcut
săptămâna respectivă. Din câte cred nu era ceva care să determine dacă
frecăm menta sau nu, ci dădea altor oameni din firmă posibilitatea de
a vedea cum decurge fiecare proiect.

Anul trecut la IXLABS Tavi ne-a cerut să dăm rapoarte de genul ăsta.
Dacă ar fi vrut poate ar fi determinat din logurile de `git` în ce
stadiu am ajuns, dar de ce să se chiunuie el cu asta? Comunicarea
intensă pe parcursul proiectului e ceva foarte benefic.

--
Lucian