[vmchecker-dev] Evaluare vmchecker

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Aug 28 13:03:23 EEST 2008

On Thu, 2008-08-28 at 12:31 +0300, Alexandru Mosoi wrote:
<snip>
> esti un manager mediocru.

Daca tu te astepti ca o persoana la 26 de ani sa aiba super skill-uri
manageriale te inseli.

Daca tu te astepti ca o persoana care a coordonat 2-3 proiecte la viata
lui sa fie un manager de nota 5 din 5, te inseli amarnic.

Daca tu te astepti ca o persoana care coordoneaza un proiect cu persoane
fara pregatire si experienta (nu suntem la Google aici), la care scopul
este mai degraba ca cei implicati sa invete lucruri decat sa le faca sa
reuseasca sa obtina rezultate de exceptii, te inseli dincolo de masura.

Daca tu te astepti ca o persoana care trebuie sa faca multe alte
lucruri, fara diploma de "management" fara experianta si cunostintele de
a coordona foarte bine un anume proiect (pentru ca, de multe ori, mai
bine faci ceva mediocru decat sa nu faci deloc), parerea mea este ca
trebuie neaparat sa-ti faci o revizie a standardelor.

And, by the way, o activitate care nu functioneaza dupa normele si
standardele tale nu se va imbunatati prin critica fara sens ci prin
suport. Replici de genul "asta intentionam sa fac, cu sau fara tine" nu
reprezinta, dupa cum am spus, decat o manifestare a superioritatii tale
si o critica defaimatoare la adresa mea, nicidecum un suport in
dezvoltarea proiectului si imbunatatirea activitatii.

> corect din partea ta ar fi fost sa vorbim personal nu sa te exprimi pe
> o lista de discutii.

De ce? Nu suntem in mediu business, nu ne lucram pe la spate.
Intotdeauna cand am o parere o voi face publica pentru ca orice reactie
pro sau contra ma determina sa-mi revizuiesc parerea si punctul de
vedere.