[vmchecker-dev] Evaluare vmchecker

Alexandru Mosoi brtzsnr at gmail.com
Thu Aug 28 12:31:37 EEST 2008

imi pare rau razvan ca te-am suparat cand ti-am dat nota :).  cum eu
nu fac parte oficial din proiect nu cred ca nota mea are orice
relevanta. ti-am dat nota pentru skilurile tale manageriale in
comparatie cu toti managerii pe care i-am avut si i-am cunoscut. este
parerea mea si mi-o mentin: esti un manager mediocru. corect din
partea ta ar fi fost sa vorbim personal nu sa te exprimi pe o lista de
discutii.

Alexandru Mosoi