[vmchecker-dev] Evaluare vmchecker

Szekeres Adriana aaa_sz at yahoo.com
Thu Aug 28 13:48:34 EEST 2008

   Imi cer scuze ca intervin in discutia voastra. Dar o sa imi prezint si eu opinia cu privire la proiectul de pana acum.

   Singura  problema la acest proiect, din punctul meu de vedere, a fost faptul ca nu am avut oameni in echipa. Doar Razvan, Sergiu si eu am lucrat in prima luna, practic la o singura componenta a checkerului. Problema nu a fost skill-ul "mediocru" al lui Razvan in managementul proiectului. De fiecare data cand am cerut o intalnire ca sa clarific unele lucruri, Razvan a raspuns prompt.  Cred ca nimeni nu s-ar fi descurcat mai bine in conditiile in care nu ai cu cine lucra si cei cu care lucrezi nu au suficienta experienta. Pentru mine, sugestiile voastre au fost mai mult decat bine venite si am incercat sa le pun in aplicare, precum si modificarile facute la cod. Design-ul a fost facut de Razvan la inceput si eu, cel putin, am inteles cum ar trebui sa functioneze. Dar nu s-a lucrat la proiect. Nu am avut oameni. Schimbari si imbunatatiri vin si pe parcurs ce lucrezi. Acum, avand un design imbunatatit si mai multi oammeni dornici sa participe, ar trebui
 sa ne punem pe treaba. Mai este suficient timp sa venim cu o versiune functionala. Trebuie doar sa ne strangem in laborator si sa lucram. Cred ca daca lucram in echipa vom avansa mult mai repede.

Deci, ne intalnim pe 6? Pls.

Spor la invatat si succes!

10x,
Adriana