[vmchecker-dev] Evaluare vmchecker

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Aug 28 11:59:11 EEST 2008

On Thu, 2008-08-28 at 11:23 +0300, Razvan Deaconescu wrote:
> On Tue, 2008-08-26 at 23:59 +0300, Alexandru Moşoi wrote:
<snip>

> Razvan: N/A
>
> Doar eu dau notele.

Ca sa ma manifest cat mai clar si _public_: incepe sa ma atinga in
zonele care nu trebuie comportamentul asta anti-autoritar al tau.
Probabil ti se pare fun, faci asta pe toate planurile, dar nu sunt
obligat sa-l tolerez.

Ai avut multe astfel de "atacuri":
1) Cand ai spus ca de ce se face in C. Asa am spus, am dat o motivatie,
tu ai inceput sa te agiti. Nu-ti convine, fa un fork ... intregul
proiect e o chestiune voluntara. You're either part of the team or not.
2) Comportamentul de-a dreptul cretin de la freesbie "nu ma mai joc". Un
set de misto-uri gratuite a caror singura motivatie era sa ma enervezi
pe mine si sa dovedesti ce dreptate ai.
3) this
4) La discutia dintre noi si Mircea te tot luai de Mircea ca ce treaba
are el cu proiectul etc. For your knowledge, din _punctul meu de
vedere_, Mircea e cu doua niveluri peste tine in ceea ce priveste
proiecte de genul acesta. Motivul pentru care nu m-am luat pe tine a
fost ca am crezut ca e ceva izolat, dar cu tine nu e nimic sigur, dupa
cum observ.

Imi pare foarte bine ca te implici intr-un acest proiect. Dar, daca se
demonstreaza ca pentru tine e prioritar sa demonstrezi ce tare esti tu
si ce praf sunt ceilalti, in loc sa fie proritar rezultatul dezvoltarii
proiectului, nu voi ezita sa-ti revoc dreptul de commit in proiect. In
mod evident, vei putea sa faci fork si sa o iei pe calea ta. Totul e
benevol, in mod evident.

Si ca sa-mi acord singur o nota, nota 2 mi-as acorda-o si eu. Deci nu o
nota de trecere. Lipsurile mele au fost:
* lipsa de timp (traducerea expresiei "lipsa de timp" inseamna de fapt
"prioritizarea altor sarcini inaintea acestora")
* alegerea a 5 persoane dintre care doar 2 si un pic au reusit sa se
implice in prima luna a dezvoltarii proiectului (feedback puternic
pentru eventuala editie viitoare)
* ideea ca e bine ca cei implicati sa faca _si_ design-ul aplicatiei ...
nu a mers; drept urmare design-ul a fost realizat de mine, Lucian si
Alexandru complet intr-o vineri spre sambata noapte
* nestabilirea unui plan managerial complet - timeline/roadmap,
deadline-uri
* absenta unui feedback periodic (once a week) despre evolutia
proiectului catre diversii membri implicati
* defocusarea prin implicarea in conducerea si a proiectului cspay; in
mod normal nu ar fi trebuit sa coordonez nici vmchecker, dar Vlad a
devenit stagiar; desi sub coordonarea unei persoane cu mai mult timp
proiectul ar fi ajuns mai departe, sunt convins ca a fost o decizie buna
"sa vedem ce iese" decat "sa nu facem nimic"
* defocusarea prin urmarirea overall a proiectelor RSoC; (feedback
pentru editia viitoare; nu voi mai coordona un proiect RSoC, ci voi
oferi un overall feedback - grading the graders :-P)
* feedback general RSoC: absenta unei saptamani de training pentru
utilitarele proiectului, coding style, design style etc.

Poate cu ocazia asta ajung si pe blog-ul tau. Ma chinui de ceva vreme sa
primesc online feedback negativ si am doar o instanta la activ[1].

Razvan

[1] http://www.takemyview.com/blog/?p=107