[vlc-firefox-dev] Update

Stefan Dascalu sdascalu at yahoo.com
Wed Sep 29 23:00:29 EEST 2010

Salut tuturor,
Imi pare rau ca nu prea am mai avut timp sa ma ocup de extensia, dar am tot fost plecat ba la tara, ba cu alte treburi si am cam avut luna august plina. Acuma sper sa am mai mult timp liber ca sa ma mai pot ocupa si de extensie.

Ce vroiam eu sa va intreb pe voi, aveti cumva idee de unde luam actele necesare colcviului de practica, pentru ca am inteles ca va trebui sa predam niste documente?
Toate cele bune, Stefan