[vlc-firefox-dev] Update

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Thu Sep 30 20:41:51 EEST 2010

  Salut,

Am dat mai devreme reply la mailul de la Andrei cu practica.

Si eu am fost cam ocupat ultima luna, m-am tot plimbat prin diverse
locuri...
Ultimele zile am mai lucrat la extensie, sa elimin nevoia de a folosi
playlistul vlc.
Am ramas blocat, am nevoie de un event atunci cand se termina de rulat
filmul curent...

In other news, astazi am primit prima donatie pentru extensie :) 3.99$
De banii astia luam cate o bere, dupa ce incepe facultatea, si mai
discutam ce mai lucram.
Si in acelasi timp, al doilea review. Am primit tot 3 stele.
Sper sa ii dam de cap, si sa reusim sa implementam si playlistul cum
trebuie.

--
Valentin Gosu