[vlc-firefox-dev] Update

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Tue Sep 14 08:25:48 EEST 2010

  On 14.09.2010 02:21, Irina Ciortan wrote:
> Hellow again,
>
> Cam asa arata prima varianta.
> Conceptul e simplu. Ipod, music n' videos, firefox. Am ales un
> screenshot din southpark pt ca e foarte cunoscut&fun&internet friendly.
> Poate e putin cam incarcat, dar cred ca e potrivit pentru o faza
> intermediara. Poate intre timp ne vin alte idei mai faine. Sper :D
>
> Astept parerile voastre&sugestii&rotten tomatoes :p
>
> </Good night>
Arata super bine... dar am cateva obiectii...
1. ipod-ul s-ar putea sa transmita un mesaj gresit, iar imaginea lui sa
aiba un oarecare copyright
2. imaginea e cam greu de scalat

Imi place incadrarea, cu filmul pe margine, si faptul ca ai incorporat
si meniul extensiei
As avea si eu o idee... iti trimit mai tarziu o schitza.
Acum ma duc si eu la culcare (All-night-gaming :D )
Anyway, great job!

--
Valentin Gosu