[rosedu-project] Hour of Code

Mihnea Dobrescu-Balaur mihnea at linux.com
Wed Oct 16 13:59:11 EEST 2013

2013/10/16 Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org>:

> Cred că merită dat un mail și să întrebi dacă se poate o 'afiliere'.
> Cred că te-ai oferit voluntar :P

Poate m-am exprimat greșit. Conform [1], ei te ajută cu resursele
pentru eveniment și apoi ROSEdu/poli vor apărea pe lista de evenimente
organizate. Nu mă gândeam să fim cumva „parteneri”, nu e cazul - îmi
închipui că vor fi multe astfel de evenimente organizate.

> Nu zic că nu ar trebui să facem un push pro-CS în educație dacă avem
> șansa. Ziceam doar că probabil noi nu suntem la fel de disperați ca
> americanii :P

De acord.

[1] http://csedweek.org/school
--