[rosedu-project] [idee] rosedu.org/status

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Wed Oct 16 18:24:33 EEST 2013

Salut!

În urma unei discuții foarte productive cu AJ, am realizat că ar fi
util să avem o pagină rosedu.org/status care să spună cum stăm cu
subdomeniile[1]. Ceva în genul App Status[2]. Verde - bine, roșu - rău
(bine nu doar că răspunde la ping, ci că pagina conține ceea ce ne-am
aștepta să fie).

Fie folosim ceva existent (necesită investigații), fie scriem un mic
serviciu? Vrea cineva să se ocupe de asta? Mă opresc la nivel de idee.

Alex

[1] https://docs.google.com/a/rosedu.org/spreadsheet/ccc?key=0AjSj4UdKVRfCdGowOC12Sml0YXpUVG9YRElGSFlNaUE&usp=drive_web#gid=0
[2] http://www.google.com/appsstatus#hl=en&v=status&ts=1381936844376