[rosedu-project] Hour of Code

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Wed Oct 16 13:52:23 EEST 2013

2013/10/16 Mihnea Dobrescu-Balaur <mihnea at linux.com>:

> Mă gândeam că dacă ne „afiliem” la programul mondial este expunere
> bună și pentru ROSEdu, versus a face un eveniment izolat.

Cred că merită dat un mail și să întrebi dacă se poate o 'afiliere'.
Cred că te-ai oferit voluntar :P

> Legat de a doua parte, chiar crezi că „stăm bine” la capitolul CS
> înainte de vârsta facultății în .ro? (Neținând cont de cei 15-20
> olimpici..) :)

Comparativ cu altă țări vestice, da. Poate comparativ cu China, nu (I
donno, I don't have exact facts).

Sau o duceam bine, acum o ducem mai prost dar încă ok, dar trendul
este, într-adevăr, descendent (știu că în ultimii ani s-au redus
numărul de ore de informatică din școli și materia nu mai e de
informatică ci de utilizarea calculatoarelor).

Nu zic că nu ar trebui să facem un push pro-CS în educație dacă avem
șansa. Ziceam doar că probabil noi nu suntem la fel de disperați ca
americanii :P