[rosedu-project] Py4School

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sun Oct 13 23:59:39 EEST 2013

2013/10/13 Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org>:

> Come on, look to the future! La nivel de începător, cred că print-ul
> este singura cheste ce diferă între 2 și 3. Și dacă tot înveti oameni
> noi, de ce să îi înveți lucruri vechi? Mai ales atâta timp cât dacă
> încercă un exemplu pe net si folosesc print-ul vechi, va merge și
> acela în 2.
>
> Și gândește-te că în felul acesta eviți întrebarea evidentă de "dar de
> ce print-ul e special, nu e tot o funcție?".

Eu tot ca-n Python 2 recomand să începem. Vor fi prea confuzați dacă
se vor uita pe net la alte exemple.

Cel mai bine este să le avem pe amândouă prezentate simultan împreună
cu diferențele dintre ele. :)

> Also, use iproute2! And IPv6!!  And Haskel!

Doi de l, trolling failed :P

--
MM
"All we have to decide is what we do with the time that is given to us"