[rosedu-project] Py4School

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Sun Oct 13 23:54:23 EEST 2013

2013/10/13 Alex Morega <alex at grep.ro>:

> Cred că py3 e destul de departe. Și aș merge pe varianta idiomatică de py2, o să semene mai mult cu exemplele pe care poți să le găsești pe net.
> -- Alex

Come on, look to the future! La nivel de începător, cred că print-ul
este singura cheste ce diferă între 2 și 3. Și dacă tot înveti oameni
noi, de ce să îi înveți lucruri vechi? Mai ales atâta timp cât dacă
încercă un exemplu pe net si folosesc print-ul vechi, va merge și
acela în 2.

Și gândește-te că în felul acesta eviți întrebarea evidentă de "dar de
ce print-ul e special, nu e tot o funcție?".

Also, use iproute2! And IPv6!!  And Haskel!