[rosedu-project] Py4School

Alex Morega alex at grep.ro
Mon Oct 14 10:57:39 EEST 2013

On 13 Oct 2013, at 22:59, Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com> wrote:

> Eu tot ca-n Python 2 recomand să începem. Vor fi prea confuzați dacă
> se vor uita pe net la alte exemple.
>
> Cel mai bine este să le avem pe amândouă prezentate simultan împreună
> cu diferențele dintre ele. :)

Da, și o analiză comparativă cu Ruby și JavaScript. Urmat de "haskell rules them all". </evil>

Mi se pare util să-i învățăm lucruril stabile și utile. În distribuțiile linux de acum și din viitorul apropiat o să aibă py2 by default.

Also, ca datapoint, am început să folosesc py3 la unele proiecte, și încă sunt probleme cu diverse biblioteci, și e complicat să explic colaboratorilor cum să-și instaleze environment de py3.

-- Alex