[rosedu-project] [rosedu-admins] Propunere - ROSEdu Design Hub

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Thu Oct 3 00:23:54 EEST 2013

2013/10/2 Laura Mihaela Vasilescu <laura.vasilescu at rosedu.org>:
> Eu nu cred că s-a înțeles despre ce vorbea Bogdan. :)
>
> Bogdan vrea o pagină (un URL friendly) care să coaguleze la un log
> toate elementele de design, astfel încât să poată fi luate de acolo
> ușor de către oameni (fie ele logo-uri sau cover photos pentru diverse
> evenimente).
>
> Nu este vorba despre un site nou. Este vorba despre o pagină nouă (în
> mare), care să fie cumva integrată în site-ul actual.

My bad, eu înțelesem că e vorba de un site.

> Întrebarea lui Bogdan era strict legată de infrastructură. Ce avem și
> cum am putea face asta optim (pe ce server trebuie instalat/ce/cum).
> De aceea și mail-ul său a fost dat către admin at rosedu.

Deci ar fi nevoie de un loc unde să poată fi încărcate cât mai facil
imagini și schițe și html-uri+css-uri? Right? Și un document în care
să avem listate locurile unde se găsesc resursele de până acum
(logo-uri, template-uri la ce mai avem).

Dacă doar astea sunt cerințele cred că un simplu cont pentru scp este
de-ajuns. Dacă nu sunt doar astea și iar sunt pe arătură refacem :)

--
MM
"All we have to decide is what we do with the time that is given to us"