[rosedu-project] [rosedu-admins] Propunere - ROSEdu Design Hub

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Wed Oct 2 21:07:36 EEST 2013

2013/10/2 Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:

> 1. Nu sunt site-urile mele
> 2. Soluția este aplicată foarte ok, nu cred că astea sunt cele care-ți
> cer ție să faci setup divers, este explicat clar ce trebuie instalat
> ca să meargă unul din ele (că toate au fix același setup)
> 3. Dimpotrivă, chiar cred că au fost gândite cu partea practică în spate
> 4. Pe www.haskell.org dacă ai nevoie de access la un site ai brusc
> access la toate. Că așa au făcut sysadminii de acolo. Oricum
> majoritatea sunt statice exact ca la noi (unele chiar și mai
> complicate de atât). Și nu se plânge nimeni, în special cei care nu
> [...]

Parcă ai fost la prezentarea despre programatori vs sysadmini, nu?
Soluția este practica pentru $tine. Faptul că tu nu te gândești și la
alții și la ce rău le faci lor, nu înseamnă că e soluția practică.

Ții minte când am vrut să fac și eu un site static cu jakell-ul tău?
Și când te tot întrebam cum se face X și concluzia finală a fost că nu
se poate? Și a trebuit să abandoez pentru ca nu puteam adăuga un
google calendar parcă într-o pagină? I-am dat o șansă, ba chiar mai
multe, dar nu a mers. Faptul că avea feature-ul că e site static nu
era mai important ca feature-ul meu.