[rosedu-project] [rosedu-admins] Propunere - ROSEdu Design Hub

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Thu Oct 3 00:15:27 EEST 2013

Eu nu cred că s-a înțeles despre ce vorbea Bogdan. :)

Bogdan vrea o pagină (un URL friendly) care să coaguleze la un log
toate elementele de design, astfel încât să poată fi luate de acolo
ușor de către oameni (fie ele logo-uri sau cover photos pentru diverse
evenimente).

Nu este vorba despre un site nou. Este vorba despre o pagină nouă (în
mare), care să fie cumva integrată în site-ul actual.

Întrebarea lui Bogdan era strict legată de infrastructură. Ce avem și
cum am putea face asta optim (pe ce server trebuie instalat/ce/cum).
De aceea și mail-ul său a fost dat către admin at rosedu.

Laura