[rosedu-project] [rosedu-admins] Propunere - ROSEdu Design Hub

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Wed Oct 2 20:34:27 EEST 2013

2013/10/2 Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:
> AJ: este exact aceeași situație cu celelalte site-uri statice pe care
> le avem: techblog, site, cdl, webdev, etc. I se pune cheia acolo și
> face un rsync, nu văd nici o problemă în asta _ținând cont_ că deja
> avem site-uri cu deploy în acest mod.

Situatia cu site-urile tale (alea care mie îmi dau dureri de cap
pentru că atunci când vă cer să faceți ceva simplu, nu puteți să
faceți cu solutia voastră) e că dacă nu ai fix setup-ul perfect pe
care ți-l dorești, nu mai ai nimic. Gen îti cere cineva să modific o
chestie și răspunsul este "ahh.. îmi pare rau, nu pot pentru că nu am
chia mea rsa la mine". Vă place să veniți cu solutii interesante, dar
fără a vă gândi la partea practica.

> Bogdan: recomand repo pe github cu fab file pentru sync-up pe server.
> În felul ăsta oricine poate veni cu pull requests dar doar cei
> autorizați pot urca informațiile sus pe server.
>
> Varianta cu drive nu-mi place pentru că e drive separat de cel al
> contului normal și sunt enorm de multe informații pe drive-ul ROSEdu
> și oricine le poate reordona și strica toate mapările pe care le
> aveam.

People, voi întelegeti conceptul de partajare a resurselor? Pricepeti
că puteti avea un doc/sheet/director care să fie partajat doar cu un
set de oameni, fie cu contul @rosedu.or fie cu @gmail.com fie cu
@yahoo.com, nu?