[rosedu-project] [rosedu-admins] Propunere - ROSEdu Design Hub

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Wed Oct 2 20:57:42 EEST 2013

2013/10/2 Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org>:

> Situatia cu site-urile tale (alea care mie îmi dau dureri de cap
> pentru că atunci când vă cer să faceți ceva simplu, nu puteți să
> faceți cu solutia voastră) e că dacă nu ai fix setup-ul perfect pe
> care ți-l dorești, nu mai ai nimic. Gen îti cere cineva să modific o
> chestie și răspunsul este "ahh.. îmi pare rau, nu pot pentru că nu am
> chia mea rsa la mine". Vă place să veniți cu solutii interesante, dar
> fără a vă gândi la partea practica.

1. Nu sunt site-urile mele
2. Soluția este aplicată foarte ok, nu cred că astea sunt cele care-ți
cer ție să faci setup divers, este explicat clar ce trebuie instalat
ca să meargă unul din ele (că toate au fix același setup)
3. Dimpotrivă, chiar cred că au fost gândite cu partea practică în spate
4. Pe www.haskell.org dacă ai nevoie de access la un site ai brusc
access la toate. Că așa au făcut sysadminii de acolo. Oricum
majoritatea sunt statice exact ca la noi (unele chiar și mai
complicate de atât). Și nu se plânge nimeni, în special cei care nu
mai sunt admini.

> People, voi întelegeti conceptul de partajare a resurselor? Pricepeti
> că puteti avea un doc/sheet/director care să fie partajat doar cu un
> set de oameni, fie cu contul @rosedu.or fie cu @gmail.com fie cu
> @yahoo.com, nu?

Era vorba de documente pe drive-ul ROSEdu, nu de documente partajate
doar cu un grup de oameni.

--
MM
Kthxbye.