[rosedu-project] [rosedu-admins] Propunere - ROSEdu Design Hub

Bogdan Marius Calapod bogdan.marius.calapod at gmail.com
Wed Oct 2 20:32:53 EEST 2013

MM, am mai spus - repo pe github mi se pare cam overkill pentru un site
*simplu*. Eu unul îmi prind urechile acolo, și nu cred că aș fi singurul :)

Un alt avantaj al unui site prezentat - repet - *simplu* ar fi pentru noii
designeri (we need those, don't we?) care din experientă știu că nu prea se
descurcă în Github & stuff, și apreciază să vadă „at a glance” tot ce
trebuie să știe când creează materiale pentru ROSEdu, și anume - design
language, materialele proiectelor trecute, și guidelines.