[rosedu-project] [rosedu-admins] Propunere - ROSEdu Design Hub

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Wed Oct 2 20:29:02 EEST 2013

AJ: este exact aceeași situație cu celelalte site-uri statice pe care
le avem: techblog, site, cdl, webdev, etc. I se pune cheia acolo și
face un rsync, nu văd nici o problemă în asta _ținând cont_ că deja
avem site-uri cu deploy în acest mod.

Bogdan: recomand repo pe github cu fab file pentru sync-up pe server.
În felul ăsta oricine poate veni cu pull requests dar doar cei
autorizați pot urca informațiile sus pe server.

Varianta cu drive nu-mi place pentru că e drive separat de cel al
contului normal și sunt enorm de multe informații pe drive-ul ROSEdu
și oricine le poate reordona și strica toate mapările pe care le
aveam.

My .42$.

2013/10/2 Bogdan Marius Calapod <bogdan.marius.calapod at gmail.com>:
> SSH, da. Și asta deoarece acolo ar trebui să se găsească materialele
> oficiale :)

MM
"All we have to decide is what we do with the time that is given to us"