[rosedu-project] [Py4School] Feedback in urma primei sedinte

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sat Nov 23 16:12:35 EET 2013

Sebastian Enea <eneasebastian at gmail.com> writes:
> Salut,am dat si eu subscribe la Rosedu General,Linux Kernel Community si
> Rosedu Project si nu stiu cum sa fac sa vad si eu discutiile si diverse
> proiecte ca vreau si eu sa particip, eventual sa fac si eu ceva,sa
> contribui cu ceva la proiecte open source.Te rog frumos ajuta-ma daca ai
> timp.Iti multumesc.

Salutare, Sebastian.

Cel mai bine este să urmărești discuțiile și, când vezi că se pune o
întrebare sau se solicită voluntari să te implici atunci. Astfel de
întrebări se vor pune și pe liste rosedu-project și pe
rosedu-general. Un exemplu concret este Upstream Challenge[1]. Altceva
poate fi World of USO[2].

[1] http://uc.rosedu.org/
[2] https://github.com/rosedu/wouso
    https://github.com/rosedu/wouso-extras