[rosedu-project] [Py4School] Feedback in urma primei sedinte

Sebastian Enea eneasebastian at gmail.com
Wed Nov 27 23:53:04 EET 2013

Salut Razvan scuze de deranj ..azi am aflat si eu ca putem invata python la
poli..crezi ca mai sunt locuri sau imi poti spune cu cine as putea vorbi te
rog frumos? daca nu mai sunt locuri sau cv vad eu cum stau sau ce fac..pot
veni si si laptopul eventual..vreau si eu sa invat ceva de la voi,de la
studenti.
O seara placuta in continuare.

Cu respect,
Sebastian

În data de 23 noiembrie 2013, 06:12, Razvan Deaconescu
<razvan at rosedu.org>a scris: