[rosedu-project] [Py4School] Feedback in urma primei sedinte

Sebastian Enea eneasebastian at gmail.com
Sat Nov 23 13:11:34 EET 2013

Salut,am dat si eu subscribe la Rosedu General,Linux Kernel Community si
Rosedu Project si nu stiu cum sa fac sa vad si eu discutiile si diverse
proiecte ca vreau si eu sa particip, eventual sa fac si eu ceva,sa
contribui cu ceva la proiecte open source.Te rog frumos ajuta-ma daca ai
timp.Iti multumesc.

În data de 22 noiembrie 2013, 22:11, Mihnea Dobrescu-Balaur <
mihnea at linux.com> a scris: