[rosedu-project] [Py4School] A doua sedinta

Vicentiu Ciorbaru cvicentiu at gmail.com
Tue Dec 3 19:48:20 EET 2013

Salut,

Vin si eu cu pareri un pic mai tarziu in legatura cu a treia sedinta.

Elevii cu care am lucrat in cadrul workshop-ului mi-au lasat impresia
ca nu au inteles exact ce se intampla cu aceste obiecte / clase.
Oarecum intuiesc cum sa rezolve problemele si incearca pana le iese
(sau nu le iese), dar in momentul cand se lovesc de o eroare nu prea
stiu cum sa o apuce. Stacktrace-ul ii lasa cam fara nici o idee.

Dupa cum a spus si Mihai, elevii cauta pe internet si gasesc ce le
trebuie most of the time. Ar trebui totusi sa avem grija ce notiuni de
matematica prezentam in cadrul problemelor. Nu stiu daca in clasa a
10-a s-au facut inca numerele complexe. Pentru urmatoarele laboratoare
nu stiu cum vor reactiona la conceptele mai avansate, avand in vedere
ca acum (deja) lucrurile sunt un pic neclare. Profesorii nu par a avea
probleme in a intelege python totusi.

O sa fie dificil parerea mea cu elevii in urmatoarele laboratoare.

Vicentiu