[rosedu-mafia] [Joc 1] Ziua 2

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Fri Jun 26 16:27:29 EEST 2009

2009/6/26 Lucian Cojocar <cojocar at gmail.com>

> Presupun că toată lumea şi-a dat seama că tu faci parte din mafie ...
> Până la urmă tu ai dat votul decisiv în legătura cu dispariţia lui Alex, ai
> fi avut ocazia să argumentezi de ce *nu* ii dai votul lui Alex, dar nu ai
> argumentat.

Presupun că toată lumea a observat că îţi doreai nespus de mult ca *ieu* să
îl votez pe Alex. Şi presupun că toată lumea a observat că l-am omorât de
plictiseală. Uneori oamenii se mai plictisesc *în timpul zilei* şi mai
omoară câte un om, ceva :P.

Mie mi se pare că eşti dubios. Şi tu, şi Marius (din acelaşi motiv enunţat
de tine). Şi ca să nu uit nici de Răzvan. Ori sesiunea îşi spune cuvântul şi
stă toată ziua şi învaţă, ori are vreo treabă cu toate crimele astea.

--
Laura.