[rosedu-mafia] [Joc 1] Ziua 2

Lucian Cojocar cojocar at gmail.com
Fri Jun 26 13:47:09 EEST 2009

Laura Vasilescu wrote:

> Am ştiut din clipa în care am descoperit că Alex este doar bătrânul
> bibliotecar al satului care nu a făcut rău niciodată nimănui că şi Mihai
> este doar un simplu sătean. :-(
> Sunt îngrozită să aflu că MM era un psihopat şi că probabil şi-a omorât
> chiar propriul frate.
> S-au întâmplat multe în sat... trebuie să chibzuim bine...

Presupun că toată lumea şi-a dat seama că tu faci parte din mafie ...
Până la urmă tu ai dat votul decisiv în legătura cu dispariţia lui Alex,
ai fi avut ocazia să argumentezi de ce *nu* ii dai votul lui Alex, dar
nu ai argumentat.

Alt mafiot cred că este ML, care a votat cu grămada -- poate nu-l
observă nimeni.

--
Lucian Cojocar