[rosedu-mafia] [Joc 1] Ziua 2

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Sat Jun 27 00:16:27 EEST 2009

On Fri, 26 Jun 2009 13:47:09 +0300
Lucian Cojocar <cojocar at gmail.com> wrote:

> Presupun că toată lumea şi-a dat seama că tu faci parte din mafie ...
> Până la urmă tu ai dat votul decisiv în legătura cu dispariţia lui
> Alex, ai fi avut ocazia să argumentezi de ce *nu* ii dai votul lui
> Alex, dar nu ai argumentat.

Sunt de acord cu luciditatea nestrămutată a lui Lucian. Laura a fost
mereu hiperactivă, mereu pornită pe cineva, şi, în consecinţă nu am
observat-o ca fiind periculoasă, ci poate doar naivă. Votul meu merge
către ea, cu o posibilă opţiune către Marius, detaliată sumar într-un
mail următor.

Vot: Laura

--
      ,~~~~.