[rosedu-mafia] Fwd: Joc mafia nr. 1

Dumitrache Mihai-Marian mmdumi at gmail.com
Thu Jun 18 10:41:12 EEST 2009

Nici nu mă aşteptam la altceva. Dacă cade porcul din căruţă, dacă cară baba
ouă, dacă căruţa o duce pe Laura la discoteca manelistă din sat, Mihai e de
vină.
Da doamnelor şi domnilor, onorată instanţă, mihai este vinovat pentru
simplul motiv că laura habar nu are ce înseamnă justiţie.

în fine, vreau şi eu să văd nişte argumente solide înainte de a vota pe
cineva. Îonuţ la fel ca tine şi alţii m-aţi votat pe mine pentru simplul
motiv că meme vă mituieşte sau ceva. Tu Laura chiar te gândeai dacă să îţi
schimbi votul, şi îţi imaginai tot felul de scenarii marca matrix, lord of
the rings sau Sex** and the City. Tu şi mihai vă agitaţi / panicaţi ca nişte
fetiţe la *****, aveţi ceva de ascuns, foarte bine, mai băgaţi dinastea, ca
sa vadă şi ceilalţi cine trebuie votat.

Nu mai veniţi la mine cu: "Mihai e de vină pentru că l-a votat persoana care
a mers în sat, când era lună plină şi l-a văzut Ana Blandiana în timp ce
făcea treaba mică."

--
Mihai - Marian Dumitrache