[rosedu-mafia] Fwd: Joc mafia nr. 1

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Thu Jun 18 00:32:19 EEST 2009

2009/6/18 Sergiu Iordache <sergiu.iordache at gmail.com>

> Eliminat noapte 1 - Ionuț Guduleasa - Doctor

Ucigaşul a acţionat din nou...
Roxana, ieri arătai cu degetul către Ionuţ spunând că el este ucigaşul lui
Andrei... astăzi, el nu mai este printre noi.
Un lucru îmi este clar... cel care l-a omorât pe Ionuţ nu a avut intenţia de
a îl omorî pe acesta, ci pe altcineva. Ionuţ doar a fost lângă... sau a vrut
doar să apere satul de îngrozitoarele crime ce se petrec şi a fost pe urmele
ucigaşului...

Având în vedere că ieri Ionuţ l-a propus pe mmdumi pentru lynch şi eu la
fel, îmi păstrez argumentele din ziua precedentă şi adaug faptul că sunt
sigură că al meu coleg de serie a fost ucis în timp ce încerca să ne scape
de acest criminal...

VOT: Mihai Dumitrache

--
Laura.