[rosedu-mafia] Fwd: Joc mafia nr. 1

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Thu Jun 18 10:49:17 EEST 2009

2009/6/18 Dumitrache Mihai-Marian <mmdumi at gmail.com>

> Nu mai veniţi la mine cu: "Mihai e de vină pentru că l-a votat persoana
> care a mers în sat, când era lună plină şi l-a văzut Ana Blandiana în timp
> ce făcea treaba mică."

Nu, Mihai e de vină pentru modul în care se exprimă. Dovezile sunt felul tău
de a vorbi şi raţiona.

MM nu mituieşte pe nimeni. Mie mi-ai dat de bănuit încă de la prima replică.
Sincronizarea ta cu alecŞef ... În momentul în care Dragoş a spus că îi pari
şi tu suspect, atunci am zis "hey, deci maybe nu sunt doar eu cu părerea
asta... ". Nici măcar nu îmi pasă despre cum v-a vota MM sau nu. Momentan eu
votez cu tine, dacă în decursul acestei zile lucruri noi vor fi descoperite,
atunci da, poate îmi voi schimba votul.

Între timp sper ca cele două crime din micuţul nostru sătuc să nu fi fost
crime şi de fapt să fi căzut gloanţe din cer ca să nu fie nimeni vinovat
pentru ele. :)

Evident că ieri am fost indecisă şi evident că nici acum nu sunt 100%
sigură. N-aş avea cum să fiu.

--
Laura.