[rosedu-mafia] Joc mafia nr. 1

Dumitrache Mihai-Marian mmdumi at gmail.com
Tue Jun 9 19:35:16 EEST 2009

Laura motivul pentru care tu mă votezi e pentru că "mi s-a părut un om
suspect" ?
Nu există nici o dovada a implicării mele în această crima. De când a
început festivalul satului numit sesiune, am stat în fiecare seară cu ochii
în bătrânul tembelizor la "telenovele". Vecinii (cei care stau cu ochii pe
mine) pot să afirme că cele spuse de mine sunt adevărate.
Tu eşti un aliat aprig al lui MM, aţi format cumva noua "casa nostra" (habar
nam ce am zis aici dar sună mafioso:p) ?
--
Mihai - Marian Dumitrache