[rosedu-mafia] Joc mafia nr. 1

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Tue Jun 9 19:16:29 EEST 2009

Mulţi dintre voi mi s-au părut suspecţi şi cred că în realitate este o
întreagă mafie în acest sat, nu doar un simplu criminal.
Înregistrările video pe care le-am văzut îmi sugerează drept posibili
criminali pe Alex Ef, Roxana, Mihai Dumitrache. Bănuieli am şi asupra lui
AJ, şi asupra lui Lucian... şi chiar şi asupra lui Ionuţ. Îmi cer scuze,
ştiu că locuim împreună de atâţia ani şi am trecut prin multe cu toţii
împreună. Îmi cer scuze că vă bănuiesc sau suspectez...

Comportamentul lui MM nu mi se pare atât de ciudat. El şi Andrei erau fraţi;
Nu trebuie să uităm acest aspect...

Refuz să cred că vecina mea Roxana ar fi implicată în această crimă. Ar fi
trebuit să aud ceva zgomote când se întorcea acasă în seara crimei...

Refuz să cred că bătrânul bibliotecar ar fi implicat, deşi felul în care s-a
comportat astăzi îl face poate cel mai suspect dintre toţi. Întotdeauna l-am
considerat un om bun şi sincer. Mi-a marcat copilăria prin cărţile pe care
le-am citit din biblioteca sa... poate e bătrân şi senil şi nu a ştiut să se
comporte astăzi... O să neg orice argument logic care l-ar face suspect şi o
să-l votez pe Mihai Dumitrache. Întotdeauna mi s-a părut un om suspect...

Eu o să plec acum de la întrunire... urmează să particip la o înmormântare
împreună cu MM (examen la MN, câh).

VOT : Mihai Dumitrache.

Laura.